Wednesday, August 15, 2012

suka memanjat pulak...

Assalamualaikum Zaraa Irfan....


Mama ada cerita kan, adik irfan sejak potong rambut botak ni kemain la lasak dan nakal..hehhehe..nakal maksud di sini bukan nakal yg tak baik.tapi nakal yg menggelikan hati mama dan mama rasa bahagia tengok keletah adik..kadang2 mama panggil budak nakal ni..budak lasak ni..takut pulak kata2 mama tu jadi tak baik walaupun mama tak maksudkan ia dalam bentuk negatif pun..tapi takpe, mama takkan panggil adik naughty lagi yer..mama kena panggil budak baik selalu macam ustaz kata...:)

Tapi betul la lepas botak ni makin lasak adik..cara jalan tu kadang2 mama tak tahan tengok..kelakar je..sja buat macam tu dengan senyum macam kerang busuk tu..hehehe..comel je adik.pipi bulat.makan kuat..berat dah sekarang ni.tak larat mama dukung lama-lama..tapi badan tak jugak gemuk..cuma berisi sikit skrg ni sebab makan dan minum susu banyak..agaknya adik lasak, tu yg badan tak naik tu...meh tengok gambar bawah ni.

sekarang ni bukan main memanjat grill.naik turun naik turun.sebelum botak ni tak pernah naik sekali pun walaupun selalu tengok kak long panjat..mama rasa adik dah mula menunjukkan kemachoan adik sebagai anak teruna mama keh3...takpe la adik, mama lagi suka anak2 mama lasak dan aktif, itu tandanya adik sihat walafiat kan..amin....:)

**kak long, adik, malam ni mama nak buat kuih raya lagi..tolong jangan kacau mama plisssss...hikhikhik

2 comments:

  1. tu laa...mlm td si kakak dah jatuh dah..panjat kerusi.lebam pipi dia.hehehe

    ReplyDelete